„Jak przygoda to tylko w Warszawie…”

W dniach 15-17 czerwca br. uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunkami udali się na trzydniową wycieczkę do Warszawy. Wcześnie rano zebraliśmy się, by wyruszyć w kilkugodzinną podróż autokarową do naszej stolicy.

Zwiedzanie Warszawy rozpoczęliśmy od wizyty na Okęciu oraz w Wilanowie. W godzinach popołudniowych odbyliśmy spacer po Łazienkach Królewskich. Na wszystkich największe wrażenie zrobił Teatr na Wyspie, a w szczególności półkolista widownia, scena położona na sztucznej wyspie i rząd kamiennych rzeźb, przedstawiających sławnych autorów dramatycznych. Uczestnicy wycieczki zachwycali sie także florą i fauną tego parku, do zdjęć „pozowały” nam przepiękne pawie. Po tym pełnym wrażeń dniu udaliśmy się na zasłużony odpoczynek do hotelu, który także okazał się pięknym obiektem i miło spędziliśmy w nim czas.

Drugi dzień naszego pobytu w Warszawie również był udany. Rozpoczęliśmy od zwiedzania niezwykle ważnego dla uczestników wycieczki obiektu- Stadionu Narodowego. Jest wśród nas wielu kibiców piłki nożnej i wizyta na tym stadionie była spełnieniem ich marzeń. Gdy weszliśmy na trybuny i wspięliśmy się na sam ich szczyt, z góry podziwialiśmy ogrom tego obiektu. Naprawdę, robi wrażenie! Tego dnia byliśmy w Muzeum Wojska Polskiego, Muzeum Sportu oraz w Pałacu Kultury i Nauki.

Trzeci dzień rozpoczął się od wielu wzruszeń, gdyż zwiedzaliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego. Zrobiło ono na uczestnikach wycieczki ogromne wrażenie. Przed wyjazdem do domu zwiedziliśmy jeszcze Warszawską Starówkę.

Wycieczka była bardzo udana. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc. Panowała miła atmosfera. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć. Pomimo zmęczenia oraz oszołomienia natłokiem wrażeń byliśmy zadowoleni. Mamy nadzieję, iż ponownie odwiedzimy to wspaniałe miasto.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.